sâmbătă, 9 iunie 2018

2018.06.09 Team building de aventura






 Azi o să vă vorbesc despre ceva puțin mai diferit :)

 Vreau să încep prin a preciza că nu am fost plătită sau recompensată în vre-un fel pentru a scrie acest post, nici contactată în vre-un fel de cei de la park, iar părerile scrise aici sunt strict personale și influențate doar de trăirile și impresiile mele! 
 Acestea fiind clarificate să trecem la subiect.

 Firma la care lucrez a organizat și în acest an un team building pentru angajați. Din departamentul nostru de Model Creation cam jumate (20) am răspuns pozitiv provocării de a schimba pentru câteva ore workstations-urile cu cablurile și tiroliana, scaunele cu hamuri,  biroul cu iarbă și copaci, iar tastatul și mișcarea mouse-ului cu alergatul, cățăratul și zbenguitul printre obstacole, în încercarea de a crea legături strânse între colegi. 
 Am ajuns la parc. Mai întâi ne-au echipat, după care ne-au explicat cum se folosește kitul și "off we went" pe cont propriu vre-o 2 ore ne-am cățărat, crăcănat, întins și dat pe cabluri, bețe, fixe și mobile și am coborât pe tiroliene.. Din 13 trasee am apucat în 2 ore să fac 3; cea de nivelul 5, 10 și 12, cea din urmă fiind traseu cu tiroliene pe care l-am făcut de 2 ori de fain ce e. Când doi dintre noi  am vrut să facem traseul 13 (cel mai greu, ni s-a spus că nu mai avem timp și că trebuie să ne adunăm pentru a 2-a etapă cea de probe pe echipe. Chiar eram curioasă cum e traseul și mă tentează f tare să revin la parc să îl fac :)

 Ne am înpartit pe echipe 3 la număr, am ales nume și strigăt de echipe și am început să facem probele. Fiecare echipă avea un organizator de la parc care să i explice ce trebuie să facă, să cronometreze echipă și să dea puncte sau penalizări. Au fost 4 probe, toate foarte interesante și care nu pot fi duse la capăt fără implicarea întregii echipe. Noi (echipa Shaorma) ne-am descurcat foarte bine, am reușit să rezolvăm toate problemele și să scoatem și timpi buni la probe, iar la sfârșit toate echipele am învățat să facem nod 8 cu urmărire.

 La sfârșitul probelor am fost răsplătiți cu hamburgheri și cartofi prăjiți și am stat la o poveste.

 E fain să faci teambuilding la parcuri de aventură? DA! Clar!

 Recomand cu mare drag, m-am distrat, am făcut chiar febră musculară, traseele fiind mai grele decât aș fi crezut inițial, e super și pentru familii cu copii, sau chiar zile de naștere. Cât despre staff-ul de la Adrenalin park Cluj, nu am decât cuvinte de laudă, amabili, simpatici, implicați, ne-au facut și poze (încă nu le-au trimis) dar oricum, per total, a fost fain.

 Sper să mergeți și voi măcar o data. E fain!

În continuare, vă invităm să vizualizaţi video-ul și imaginile si surprinse de noi. Pentru o rezoluţie mai mare daţi click pe prima fotografie, apoi folosiţi săgeţile tastaturii sau scroll-ul mouse-ului pentru a naviga în stânga şi în dreapta.



















© 2018, copyright Mihaela şi Robert Dogaru
Nu aveti dreptul sa folositi textul sau imaginile de pe acest blog fara acordul nostru!
You do not have the right to use the text or images from this blog without our permission! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu