duminică, 24 ianuarie 2016

2016.01.24 Vf Gutaiul Mic




DATE TURA
Traseu-  Cavnic- Vf. Gutîiul Mic
Tip traseu-  Drumeţie montană
Dificultate-  Traseu mediu spre greu, în cazul nostru a fost greu pentru că nu am avut rachete de zapadă si zapada ne ajungea pâna la brâu :D
Nr. zile- 1 
Campare- Nu este cazul 
Punct de plecare- Intre Cavnic si Budesti, pe partea dreapta este o cabană cu parcare iar pe partea stânga este o pancardă de unde începe traseul marcat, trebuie sărit peste balustrada drumului.
Distanţă traseu dus întors- 11 km
Diferenţă de nivel- 600 hm
Durată traseu- 6 ore
Marcaje-  Marcat cu bandă roșie  marcaj destul de bun 
Descriere/ Atracţii- Traseu superb de iarna, zona Trei apostoli este foarte interesantă.
Se poate coborî și pe pârtie de pe la mijloc, dacă aveți schiuri sau snowboard-uri și nu va e lene sa le cărați al urcare, le puteți lua cu voi.
Observaţii- Atenție la ursi, noi am văzut unul, era pe vf Gutaiul Mare noi eram în coborârea de după zona Trei Apostoli ( mare atenție la aceasta zona stâncoasă, este destul de periculoasa și abrupta, noi am ocolit prin stânga prima porțiune stâncoasa apoi am urcat pe creastă, unde a fost mai ușor, de pe vf Gutaiul Mic am încercat sa mergem spre Gutaiul Mare, am coborât prin partea lui stânga pt ca era prea periculos sa coboram drept în fata! Va recomand rachete de zăpadă dacă vreți sa mergeți mai departe de Vf Gutaiul Mic, pană aici se poate face lejer într-o zi și fără rachete, dar de aici începe jnepenișul acoperit de zăpadă în care va afundați pana la brâu cu fiecare pas.



Puteţi vizualiza şi descărca tracul gps de aici: (în curând)

În continuare, vă invităm să admiraţi imaginile surprinse de noi. Pentru o rezoluţie mai mare daţi click pe prima fotografie, apoi folosiţi săgeţile tastaturii sau scroll-ul mouse-ului pentru a naviga în stânga şi în dreapta.



















































© 2016, copyright Mihaela şi Robert Dogaru
Nu aveti dreptul sa folositi textul sau imaginile de pe acest blog fara acordul nostru!
You do not have the right to use the text or images from this blog without our permission! 

2 comentarii:

  1. Bravo! Tura foarte faina.

    Noi am fost in Muntii Maramuresului cu Péter Hám: https://koliver.wordpress.com/2016/01/27/fotoriport-ujabb-csodas-ham-peter-fele-teli-tura-ezuttal-hova-vitt-pedro-mester/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu, ne-a invitat si pe noi dar nu am putut merge decat o zi, ca sambata era ziua mamei mele :)

      Ștergere