sâmbătă, 3 mai 2014

1014.05.03 Cununie Religioasa Mihaela si Robert



Am dorii să vă prezentăm şi o zi mai altfel din viaţa noastră, una ce nu are a face cu munţii sau biciclete, ci cu traseul vieţii noastre împreună ca familie.
Deşii ne-am căsătorit legal în 28 Februarie 2009, abia azi, 3 Mai 2014 ne-am unit destinele şi în fata divinităţii.
Mulţumim tuturor celor care au fost alături de noi în această zi însorită şi minunată din viaţa noastră.
Le mulţumim părinţilor spirituali pentru că ne-au primit sub protecţia lor şi ne-au promis îndrumare şi sfătuire de-a lungul vieţii.
Mulţumim părinţilor că ne-au vegheat până aici şi sper că ne vor veghia mult timp de acum încolo.
Mulţumim tuturor celor care s-au gândit la noi în această zi atât de importantă.

Multumiri echipei Imperial Ballroom  Gloria Events  si  Silvex Studio 

Vă îmbrăţişăm călduros.
Mihaela şi Robert Dogaru.



Mireasa s-a pregătit...

Mirele s-a pregătit...

S-a mers după nasi...

Mireasa aşteptând mirele...

M-a căutat, m-a găsit, mi-a dat buchetul, am pus cocarde în piept la cei dragi, naşele mi-au pus voalul, am închinat un pahar, ne-am pozat şi am plecat...

Ne-am unit destinele în faţa lui Dumnezeu, a naşilor, părinţilor, rudelor şi prietenilor apropiaţi...

Au fost martori la eveniment :

Ne-am fotografiat..

Naşii şi naşele noastre, pe care îi iubim şi-i îmbrăţişăm cu drag...

Noi doi îndrăgostiţi...

Puşi pe şotii cu fratele miresei....

Am intrat, am spart şi am dansat, ne-am bucurat împreună cu toţi apropiaţii de această zi minunată...

S-au furat papucii, şi mireasa s-a furat, apoi şi mirele s-a furat şi tortul s-a mâncat, până şi buchetul s-a aruncat...
A rămas doar amintirea, iubirea şi pozele....

Aici puteti vizualiza si scurtmetrajul evenimentului:


Vă mulţumim!


© 2014, copyright Mihaela şi Robert Dogaru
Nu aveti dreptul sa folositi textul sau imaginile de pe acest blog fara acordul nostru!
You do not have the right to use the text or images from this blog without our permission! 

2 comentarii:

  1. ...bravo! Va felicit si va doresc inca o data sa fiti fericiti, prieteni adevarati! Fotografiile voastre, evenimentele care s-au succedat in acea zi, petrecerea cu prietenii si familiile voastre au fost minunate... le-am vizionat pe net! (he, he, he...) ... frumoase amintiri pentru voi, amintiri catre care va veti intoarce oricand de-acum incolo cu bucurie si uneori cu duiosie! ... sunteti draguti si ati fost cea mai frumoasa mireasa si cel mai dandy mire din Cluj! ... cand plecati la munte? ..... (Mihai Popa)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. he he mersi mult Mihai... in fiecare week-end plecam pe munte :)) cu mici exceptii :P

      Ștergere