duminică, 14 aprilie 2013

2013.04.14 Baisoara si Hoia cu bicicletele





DATE TURA
Traseu- Floresti-Hoia-Floresti
Tip traseu- Cu bicicleta
Dificultate- Usor
Nr. zile- 1
Campare- Nu
Punct de plecare- Floresti
Atractii- Hoia, padurea Extraterestrilor si vedere asupra Clujului
Observatii- O plimbare usoara si o intalnire cu familia la gratar


Am făcut o mică plimbare până în Băișoara, dar ajunși acolo ne amenința ninsoarea, era vânt și zapada era măricică și apoasă, iar noi eram cu cațelu și nepregatiți de o eventuală ninsoare așa că am facut o plimbarică prin zonă, pană când Bella a înghețat de frig, apoi am lut-o în rucsac și ne-am întors acasă, cu un plan de bicicletă prin zona. Rudele noastre erau deja la gradină la gratar prin zona Hoia, așa că am luat bițele și am plecat spre ei. Un traseu simplu dar frumos, încheiat cu un gratar și speriați de 3 picuri de ploaie...
Așa am vazut și zăpadă și flori într-o singură zi 






















































© 2013, copyright Mihaela şi Robert Dogaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu