sâmbătă, 22 septembrie 2012

2012.09.22 Vf. Ineu, Rodnei. Deasupra norilor




Aici am fost cu adevărat deasupra norilor, deși la meteo spunea ploaie, ne-am încumetat să urcăm pe Ineu, cum în primavară am ajuns doar pe Ineuț, nu puteam încheia anul fără a pune piciorul pe Ineu.
Am ales un alt traseu, să vedem și altă față a munților Rodnei, am parcat undeva lângă Complexul Turistic Alpina Blazna , acces din satul Șanț.   De la sfertul drumului am lăsat ceața și norii în urmă și am trecut deasupra lor unde era soare dar mai ales o priveliște deosebită pe care doar în poze am mai vazut-o
Superb.....
Am urcat pe Vf. Roșu și am ocolit prin stânga vf. Ineuț unde am avut surpriza de a da nas în nas cu 3 capre negre.
La întoarcere s-a înorat și deasupra noastră, eram acum înconjurați de nori, dar dar nu eram în ei ci sub și deasupra lor, a fost superb, de nedescris, parca erai în avion dar vedeai totul atît de clar nu printr-un gemuleț .. am ramas profund marcați și speram ca să mai avem ocazia să vedem astfel de peisaje și va dorim și vouă să aveți șansa să le vedeți măcar o data.
Traseul de aproximativ 15km a durat 8:30h 
Trackul Gps in puteti gasi aici vf Ineu
mai multe trackuri de la noi le gasiti pe pag noastra de gpsies






























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu