sâmbătă, 2 iunie 2012

2012.06.02, 3 Zile in sud-vest: ziua 1. Spre Vf lui Stan, Muntii Mehedinti

Zona Vf. lui Stan este o zona foarte frumoasă. Munţii sunt acoperiţi cu stanci şi pietre, iar traseul pe alocuri este dificil, trebuind să te caţări. Cea mai mare grijă prin aceste locuri trebuie avută la vipere, pe parcursul acestor 3 zile petrecute in sud-vest nu ne-am despărţit nici o clipă de pantalonii lungi şi de parazăpezi, oricat de cald a fost, deoarece aici, nu sunt doar vipere, sunt vipere cu corn- cele mai mortale. Ele nu atacă aşa din senin însă călcate sau deranjate vor muşca. Din fericire noi nu am vazut niciuna, am văzut in schimb turişti in pantaloni scurţi şi săndăluţe....fiecare cum crede.
Tracul gps il gasiti aici AICI

Am ales să urcăm pe partea mai abruptă, de obicei traseul se face invers, dar ne place căţătatul iar aşa ni se pare nouă, mai interesant. Puteţi face traseul si invers, este mult mai uşor la urcare, dar mai dificil de coborât pe stânci.. Oricum decideţi să il faceţi peisajul de sus merită tot efortul.

 Intrarea în traseu




Plin de gândăcei mititei şi drăgălaşi, nu mă pot abţine să nu-i pozez
























































Căsuţa furnicilor 









Din nou la maşină. Merită văzut, ne îndreptăm acum spre Băile Herculane 

Un comentariu:

  1. Am fost in muntii Mehedinti de multe ori, intotdeauna pe bicicleta, de 3 ori spre Dunare si de 2-3 ori pe an mergem pe Valea Cernei, trasee cu diverse variatii, Pades/Izbucul cernei, Cerna Sat, Campul lui Neag, etc ... am vazut doar de 2 ori vipere, odata intre Pades si Cerna Sat si odata la Cheile Corcoaia (chiar la intrare in chei, la punte) , as zice ca sansa sa le vezi este de 10% ...

    Pe traseul spre Dunare nu le-am vazut niciodata (undeva stau ele, dar nu in calea noastra) si am fost in cele mai calduroase perioade ale anului, in August intre Obarsia Closani - Malarisca - Bahna sunt peste 40*C la umbra, peisajele Martiene, uscate, este cea mai calduroasa zona pe care am intalnit-o de cand merg pe bicicleta !

    RăspundețiȘtergere