luni, 30 aprilie 2012

30.04.2012 Muntii Suhard, Vf Omului 1932m

De 1 Mai, ziua a-2-a 
După tura de ieri în munţii Rondei, vf. Ineuţ, prin soare puternic, nu eram în cea mai bună stare fizică sau morală, dar nu ne dăm bătuţi şi urmăm traseul pe care ni l-am programat înca de acasă. Ne trezim mai greu, si plecam abia la 9 de la cabana, însa traseul se presupunea a fi scurt şi uşor... ei bine nu a fost chiar aşa.



Traseu Vf. Omului in Dreapta sus:

Tracul gps il gasiti aici AICI

Cabana la care stăm are câteva animale, spre marea mea bucurie, aşa ca primul lucru pe care îl fac după ce mă trezesc este să le vizitez









Căprioara, singura rămasă, am înteles că erau vre-o 3 recuperate de prin padure abandonate de mame, era destul de blandă şi prietenoasă, mai ales daca mergeai la ea cu bunatăţi...










La început de drum ne bucurăm de minunăţiile pe care natura le avea pregatite pentru noi, floricele presarate pe alocuri umbrite de brazi înalţi si copacii ce şi-au recapatat verdele primavaratic.





Un râuşor ne oferă un spectacol acvatic şi muzical, tare aş vrea să mă facă să uit de starea de indispunere in care mă aflu dupa insolaţia de ieri, sau macar să-mi distragă atenţia de la cât de tare mă pişcă faţa :))




 Se văd şi munţii pe care i-am cucerit ieri....











Iar e foarte cald, minim 30 de grade, iar nu avem crema de protecţie, şi înnaintam destul de greu, mai ales eu care am facut insolaţie.. :(














Găsesc o potcoavă, pacat că nu mă ajută cu nimic in cazul de faţă, traseul e mai lung deât am anticipat şi căldura e aproape insuportabilă, dar nu ne dăm bătuţi, mai luăm o pauză la umbra unui brad, mai înnaintam putin, mai luăm o pauză şi tot aşa




















































Ajungem pe vârful Omului. Yeeey !!!






















































































Privim apusul in doi....






Yesssss !!!! Mult aşteptatul moment în care se aude dulcele sfârâit al grătarului !!! Binemeritată răsplată !!!







Un adevarat deliciu, nu?




Haideţi pe el !!!





















Voi cum aţi petrecut de 1 Mai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu